motion


en bild på älsklis och mig ♥

idag i skolan var det en föreläsning som handlade om ART. det är något behandlingsprogram för aggressivitet om jag har fattat det rätt, han som föreläste var hur bra som helst tycker jag. inte som alla andra tråkiga föreläsare som bara snackar fakta utan han körde verkligen sitt eget race, haha. sen efter det åkte jag hem till pontus och sov i några timmar sen åkte jag till mammas jobb och mötte henne och vi gick till ica och handlade tacos och brämhults juice, så gott.

ne nu ska jag ut och springa med julia, wish me luck, haha :)
imorgon är det sovmorgon till halv 12, ska nog gå till skolan hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback