lars winnerbäck

image4

har precis bokat biljetter till lars winnerbäck
örebro conventum 5 dec!
synd att det var ståplats bara, jag hade velat sitta i år,
särskillt om han är själv, hade nog blivit bättre men äsch.
det blir nog bra ändå tror jag minsann.

jaha nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig till skolan, tog en liten sovmorgon, dels för att jag inte kunde sova igår och för att lw biljetterna släpptes och jag ville vara 100% säker på att jag skulle få biljetter så jag ville boka när de släpptes, haha nördig som jag är men aja. lovisa den stackarn har vattenkoppor precis överallt typ, i öronen, på ögonlocket, över hela ansiktet, halsen, kroppen ;/ usch och fy. tur att jag redan har haft det.

ne nu ska jag hoppa in i duschen! ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback