INGET MER PLUGG

lämnade precis in min sista uppgift någonsin på risbergska skolan. känns så jävla skönt. sitter här och gråter glädjetårar helt seriöst, så mycket som jag har kämpat de senaste två dagarna. fyfan vad jag är nöjd! åh det känns så jävla bra så ni anar inte! ÅH!

imorgon är det balen också, ska bli så sjukt roligt. alla kommer vara så fina, soss och jag ska till frisören och fixa håret och sminkningen klockan 12-16, sen ska vi ta kort imorgon igen på ateljé wasa, fast imorgon balfoton såklart. det var föresten jätteroligt att ta studentfotona. pontus var där innan och tog kort och han var såå vacker, det var helt sjukt. sen så bär det av till anna innan balen så åker vi till stora hotellet sen klockan 19.00 då balen börjar.

ne nu ska jag krypa ner bredvid min snarkande älskling.
ska bli mys ♥


INGET MER PLUGG.
FÖRSTÅR NI?!?!?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback