helg

nu är det helg igen, hade egentligen tänkt att gå ut idag eller iallafall vara med på förfesten men mamma fick tokryck för att jag aldrig är hemma så jag fick offra mig, och jag ska ju ändå upp och jobba imorgon klockan åtta så det blir nog ganska skönt med en hemmakväll. vill ju se talang 2007 och CSI men det är samtidigt så jag får nog zappa mellan kanalerna, sen ska jag se criminal minds idag också, verkade skitspännande (såg reklamen). är sjukt hungrig och sjukt tjurig (för att jag är hungrig) har sånt fint temprament nu för tiden känner jag..

svartsjuka är rädslan för att förlora den man älskar,
så sant så sant..
jag önskar att jag var mindre svartsjuk.


Kommentarer
Postat av: Soss

du kom ändå ju babyy :D ring mig sen, love


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback