här är jag igen

har en ny bloggadress, ville inte ha http://cissola.webblogg.se känns som alla har blogg också, så så fick det bli. sitter och skriver min skräcknovell, nu går det faktiskt förvånansvärt bra när jag väl kom igång så den kan nog bli klar ikväll, hoppas det iallafall!

det är rätt skönt att ha en blogg och skriva av sig, det var faktiskt ganska många som läste min blogg förut så vi får väl hoppas att alla hittar hit, haha. eller iofs bryr jag mig inte så mycket om folk läser eller inte eftersom jag skriver ändå aldrig något vättigt. är äckligt trött så jag ska nog lägga mig i sängen sen när jag är klar med ett stort glas vatten och lite frukt! mysigt. jaja, hörs imorgon. och då ni, släpps LW biljetterna! WEY


Kommentarer
Postat av: Hannah

NOERD :D

Postat av: Hannah

HAHA ska jag säga som skriver "noerd" ;)

2007-05-09 @ 21:57:34
URL: http://hannahlillemor.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback