balen på stora hotellet

idag är en av mina dagar med stort D ;) baldagen.
jag är så nervös, glad, förväntansfull och allt, haha. ska snart till skolan och prata med mina olika lärare om betyg, sen ska jag på stan en stund med natasha och sen ska jag till hair and beauty och få håret uppsatt och bli sminkad, sen direkt till wasa, sen direkt till anna, sen där en stund, sen balen. ska bli sjukt roligt.

jag kan fortfarande inte förstå det, jag har inte en enda uppgift kvar att göra i hela skolan, det är så skönt, en klump försvann ur magen som jag har haft i en månads tid när jag förstod att det började bli bråttom, men jag har kämpat som en gnu, suttit uppe och pluggat till 02 & 03 på nätterna, men det är det värt sen när betygen kommer!

nej nu ska jag torka mitt hår och sen åka iväg, skulle gärna ligga kvar, älsklingen ligger så sött i sängen här bredvid och sover :) skulle göra allt för att ligga där, haha.


Kommentarer
Postat av: Joline

Hoppas du får en bra kväll och sup inte för mkt nu cissi :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback