älskling

haha älsklingen kommenterade inlägget igår. det är sånadär småsaker som gör en så glad. har varit en bra dag, sov med pontus inatt och det var lika mysigt som alltid, sen vaknade vi upp imorse och duschade och sen åkte vi till skolan, där satt jag och gjorde klart två uppgifter som jag sedan lämnade in. sen åkte jag på stan med soss och hannah, köpte två par skor, mina balskor och ett par andra. sen gick jag till ica och köpte ett äpple, naturgodis och vatten till mitt iv-val. väl inne på ica träffade jag på maddo som jag inte har träffat på jättelänge så det var roligt! :) sen på iv-valet tryckte jag lars winnerbäck på ett örngott och en väska,det blev så fint så. haha.
och nu sitter jag här, har kollat på ugly betty och desperate housewives nyss med sossan, och imorgon är jag ledig så jag ska spendera dagen framför datorn för att göra klart restuppgifter. sen jobbar jag 14-17 och sen blir det hårfärgning och så ska jag vara med när soss brors flickvän firas, alltid lika roligt. hihi

jaja end of toooday
miss my ponny♥


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback