tusen små bitar

image28

kanske den bästa boken jag har läst.
man blev så tagen, som om man upplevde sakerna i boken själv. det gjorde ont i mig när det gjorde ont i honom. han beskrev allting så bra. det är en hemsk sann historia om en ung man, james 23 år som vaknar på ett flygplan och vet inte var han är eller vad han gör där, han har ett stort hål i kinden och är helt sönderslagen. man får följa hans kamp mot alkoholen och drogerna på behandlingshemmet, där träffar han en tjej och dom blir kära. sen skrivs james ut och ska åka till fängelset, och dagen han kommer ut från fängelset har lily hängt sig. jag grinade, grinade och grinade. det var verkligen hemskt. nu ska jag läsa fortsättningen på första boken, den andra boken heter min vän leonard.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback