tiden går fort

ja den gör ju det, på fredag står jag med min studentmössa i högsta hugg! kommer vara så otroligt skönt att ta studenten, jag behöver aldrig mer gå i skolan om jag inte vill det. oh så skönt. som sagt, i onsdags var det bal, hur roligt som helst, halva nöjet var ju hos frisören då vi fick håruppsättningen och sminkningen, kände oss som filmstjärnor. tänk att få vara så fin jämt, inte så konstigt att man tycker att alla kändisar är snygga, haha. sen i torsdags jobbade jag och sen var jag på bio, kollade nya piratesfilmen och såg 40 min, sen sov jag resten av filmen (alltså två timmar) hade tydligen andats jättehögt och pontus hade inte väckt mig. pinigt, hah.
sen i fredags var jag i skolan en snabbis och sen började jag på ett nytt jobb, eller två nya jobb var jag på i fredags, det känns jättebra faktiskt, trivdes skitbra. sen idag har jag också jobbat, dom ringde och frågade om jag kunde jobba kväll imorgon men jag orkar verkligen inte, känner att jag behöver lite tid för mig själv. har jobbat så mycket på slutet nu.. och så.
jaja, är så trött allmänt, orkar ingenting. jag känner mig helt slut i kroppen. skulle nog behöva sova i tre år och åka iväg någonstans och få vara för mig själv.

ne nu ska jag nog lägga mig och glo en film, får se vad det blir för något,
kopps kanske :) haha så skön film ju.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback