sunes sommar

image27

första kortet som togs på oss tillsammans tror jag, haha :p älskar dig goding!

är kanske den bästa filmen som någonsin har gjorts.
varenda replik, varenda scen är KLOCKREN! haha.

jaha, igår så mös jag och pontus hela dagen, käkade gott och så. köpte grönsaker och dippade. pontus spelade cs igår kväll. så jag blev så rastlös så jag gick ner till videobiljarden och hyrde sunes sommar. haha den är så sjukt jävla bra. idag ska vi gå på bio, skulle se mr brooks. den är nog bra, pontus brukar ha rätt när vi ser på film så :)

ne nu ska jag pussa ihjäl pontus!

Kommentarer
Postat av: Joline

haha filmen äger! :) Håkan haha

2007-06-25 @ 14:36:40
Postat av: Soss

ta bort den där bilden, DIRR


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback