regn och rusk

var egentligen vad dagen igår bestod av. vaknade i stugan, där regnade det. vi käkade midsommar mat, fick sommarpeng av farmor och farfar 1000 kr, välbehövligt nu i dessa tider, haha. sen fick vi skjuts in till stan av min kära kusin alida, pontus åkte hem till sig och jag till mig. sen kom soss och erika och då blev jag genast taggad på att dricka ändå, så det gjorde jag trots penicilinet men det där blir nog bra ändå får vi hoppas. vi åkte till chrille och shotade lite och sen åkte vi till en fest i sörby, var rätt soft där, haha :) sen kom pontus o dom, sen var vi där och drog vid typ 1, träffade bella på vägen hem också, haha hade tappat bort alla, helt lost stackarn. gick till grill corner, köpte pizza, käka och slocknade direkt i sängen.

det var roligt, som en vanlig fest. kändes inte som midsommarafton kanske.
menmen, idag har jag bara legat hos min prins, åkte till ekershallen och köpte grönsaker o dipp och sånt, så det ska avnjutas ikväll. sen köpte vi pizza och sen ska jag färga håret på pontus :)

ha det så braoooo

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback