kyssjohanna

image30image31

åh så fina halsband från mi lajki (haha pontus, titta namnet)
funderar på att beställa. finns hos kyssjohanna :)

hamburgaren är nog lite mer mig, haha jag som älskar mcdonalds
men det andra halsbandet var nog lite finare, haha jag får se hur jag gör.

har iallafall bestämt mig för vilken mobil jag ska köpa, det får bli en samsung.
ska till onoff på fredag tror jag och beställa den, tror jag ska ha den i rosa.
jaja får se hur det blir. är barnvakt åt lovisa idag, min mysis. vi ska nog bara ta det lugnt, hon är nere och tittar på emil nu så jag passar på att sitta vid datorn. kul att det verkligen inte går någonting bra på tv ikväll, får väl sitta här i min ensamhet, kanske ska börja på en ny bok. jag får leta på någon bra här hemma, mamma har ju tonvis av böcker, haha :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback