KROATIEN

jag och pontus ska till kroatien, och vi åker redan på söndag.
det är min studentpresent till honom. åh det var så kul när jag gav den för han blev så glad.
jag fick en jättefin nalle och en jättefin hjärtmjukisgrej som det står jag älskar dig på och sen en JÄTTEJÄTTEFIN ring :) åh han är så gosig! ne nu ska vi mysa lite och så ska jag hjälpa honom att städa på sitt rum tills imorgon, skulle jag också behöva kan jag ju säga. sen ska vi till viktoria och käka.

jag är så lycklig, jag älskar dig så mycket min älskade älskling.
du är världens bästa ♥ hoppas det blir du och jag föralltid.
vill ju ha en liten mirandis och didrik med dig ju!

min pojje, så lurvig och fin.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också till Kroatien ;(


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback