imorgon smäller det

imorgon tar jag studenten, alltså ni förstår inte vilken underbar jävla känsla jag har i kroppen, men det är inte bara för studenten, det är andra saker också, men det får ni inte reda på än. haha min pojkvän i ett nötskal. jag: vad ska du göra idag? (visste vad han skulle göra) han: ne ingenting. jag: men pontus, du ska ju äta med din klass på kinamuren klockan ett. och nu är klockan kvart över tolv och duschen är upptagen, stackars pontus som är så virrig, haha.
nu blev min text kursiv också och jag får inte bort det, det händer ingenting när jag trycker på K.
aja. IIIIIIIIH jag är så nervös och allt inför imorgon. WIEWIEWIE

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback