borta bra men hemma bäst

image25


ja så är det. finns inget bättre än att komma hem till sin säng och sin familj igen även fast jag hade det hur bra som helst i kroatien. hade en supermysig semester med pontus, vi bara va, och hade det mysigt och trevligt.
vi hade dåligt väder med regn 3 dagar, mulet 2 dagar och sol 2 dagar, så det var inte så roligt men som sagt, vi hade det bra ändå.
ett minus var ju att jag har fått urinvägsinfektion på köpet, men med penicilin i 10 dagar så ska det gå över sen :)

saknar sossilini, har inte sett henne på över en vecka ju!
fan, alla har gått och skaffat pojkvän/flickvän, skitroligt ju.
så nu kan jag ha massa parmiddagar, haha!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback