arlanda

sitter på arlanda med baby,
kom hit för kanske 1 timma sen, har inget att göra. försökte sova lite, men det var förgäves för det gick inte. så vi satte oss vid datorerna istället. är så hungrig och trött, det finns ingenting här som är öppet. skulle fan inte tacka nej till mc donalds nu. ooh så gott. ne nu måste jag fan sluta tänka på mat, min mage kurrar som fan, haha. incheckningen öppnar vid 05.00 eller 05.30 så det är ju bara 4 timmar kvar typ, haha. vi hittar nog på något sätt att fördriva tiden.

ne nu ska jag chatta lite på msn och kika  runt lite.
hoppas alla har det så bra hemma nu :)

Kommentarer
Postat av: Mamman

Deeeee hon. v
~[ò.Ó]~ -(dra åt helvete)

2007-06-10 @ 01:41:43
Postat av: Hannah

Invig toaletterna på flygplatsen med lite hottie SEX ;)

2007-06-11 @ 12:10:18

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback