ännu en lista

tog listan från joliiiiiiiiine ;D 
http://jolines.blogg.se

Namn:
cecilia
Kön: tjej

Ålder: 18

Längd: 170
Smeknamn: cissi & kissi, haha
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blå

Har du någonsin
Ätit sushi:
 har smakat, och det gör jag aldrig mer om

Varit ihop med någon som varit otrogen: ja
Klättrat på berg: nee, haha
Sett vita huset: på tv ;D

Antingen eller
Kallt eller varmt: varmt
spets eller satin: svårt val..
Svart eller rött: svart
Regn eller snö: snö
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: vår
Matte eller engelska: engelska självfallet ;D

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: ja
Vet den om det: ja
Vad tittar du på hos en man: utseendet först men sen personligheten, om han har humor och så :)


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: ja

Bråkat med en kompis: nepp

Gillar du att:
Ge kramar: aa, haha våldskramar pontus jämt!
Ge massage: ja, men få är mycket bättre
Gå promenader i regnet: ne inte i regnet, förstör ju hela känslan!

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: solade, festade, var i bulgarien, umgicks med älsklingen osv
Svär du för mycket: mm, alldeles för mkt
När duschade du senast: imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: grå, tajts/leggings
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingenting just nu
Vad är bredvid dig just nu: pontus, alla saker på hans databord, som hörlurar, plattång osv..
Vad var det sista du åt: en godisbit ;D
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: mitt livs kärlek, pontus :)
Har du en lavalampa: nej, men jag har haft, haha så fula är dom
Hur är vädret just nu: regnigt o trist
Vad gjorde du igår kväll: var barnvakt åt världens bästa lillasyster
Vem pratade du sist med på telefon: soss
Vad gör dig glad: när jag umgås med pontus o mina vänner
Vart skulle du vilja du åka: bort, vart som helst. till ett varmt land iaf!!
Vill du ha barn: jaadå

Vad ska dom heta: miranda och didrik


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback