tiotimmarspass

idag har jag jobbat i 10 timmar, det gick förvånansvärt bra faktiskt, dagen gick rätt fort.. åkte hem till pontus när jag slutade, la mig där och slocknade, sov en timme, sen köpte vi mat och kollade in gurras nya lya, den var så fin så :) pontus skulle spela match och jag åkte hem och ska hålla min kära syster sällskap, men hon skulle tydligen få besök men jag får väl vara sociala med dom, haha. imorgon ska jag åka till tullis och lämna in min lön och hälsa på mina kära jobbarkompisar, sen vidare till pontus och vi ska kika lite på cervera, duka och ur & penn där vi har presentkort. hoppas vi hittar något fint ! 

jaja, klockan är snart 22 och jag är dödstrött, funtar på att gå och lägga mig ändå alltså. har ju trotts allt varit uppe sen 06 imorse.

PUSS

min
pontus

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback