storis

om fyra dagar fyller pontus tjugo. han blir så stor så. får köpa system och grejer, ujujuj. han blir en riktig grapp han. haha. sitter här hemma med hårfärg i, blonda slingor. hoppas det blir bra. men katastrof lär det ju inte bli så jag är nöjd ändå. ska ta ur färgen om cirkus en kvart så vi får se då!

var på stan förut med pontus, vi käkade på pizzaplaneten och så klippte han sig, stackarn blev inte nöjd men jag tyckte han blev jättefin! på fredag firas pontus, på lördag fyller han, och på söndag firas han av släkten. vilken tur att jag är ledig i helgen.

soss kom till mig förut! så kul och se henni, var alldeles för längesen tycker jag. hon åker till strömstad eller vad det nu var imorgon och kommer inte hem förens på söndag så vi får ses då :))

jobbar 12-16.45 imorgon. sen 06.45-16.45 på torsdag, kul med ett 10 timmars pass ;/ fy sjutton. men pengar är det ju så jag får se det så antar jag :)
ne nu ska jag gå ner och mysa med lovisa, sen ta ut hårfärgen och sen åka till pontus.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback