stan

har varit på stan med soss, mamma, lovisa och sen kom erika.
skulle köpa ett minneskort till mobilen men dom hade inte 512 MB som jag ville ha men det skulle komma in på fredag så jag får köpa det då. var och fikade på gröna grodan, där hamncafét låg förut, jättemysigt hade det blivit. fikade en kladdkaka och isté. myms! sitter hemma hos pontus nu, ska nog överraska han lite och städa här, eller så lägger jag mig och vilar. behövs med tanke på vilken sjuk mensvärk jag har. känns som min mage ska sprängas. jaja, ska inte klaga.

har varit så fint väder idag, men ändå så har jag frysit lite, vet inte om jag börjar bli sjuk :/
ska hämta min nya mobil sen, ska bli roligt :)
jaja

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback