soss

soss den jäkeln ska åka till egypten, lite avis man blir då.
somnade rätt tidigt igår också 23 typ, sov hela dagen också så det var skönt. men jag vaknade 07.00, det var lite oskönare för jag kunde inte somna om sen. men jag är nog tillräckligt utvilad men jag börjar känna mig förkyld, alltid är det någonting. haha. alla tror att jag ljuger när jag är sjuk men jag gör faktiskt inte det, visst kan jag överdriva lite men jag är iaf sjuk, haha :p

vet inte om jag ska vila upp mig imorgon med, dom tyckte det där jag ska jobba men jag förlorar ju så mycket pengar på det. behöver alla pengar jag kan få nu när jag ska flytta. jobbar ju bara kort dag imorgon. 07.45-13.00 så det är ju inte så farligt. men jag vill ju inte smitta ungdomarna som är där, alla har ju sån stor infektionsrisk där också. jaja får se hur jag gör :)

ska sova hemma idag och mysa lite med min familj, var ett tag sen. ska pussa sönder lovisa också.
men det kommer bli tråkigt att sova utan pontus, men jag har ju lilla mirran.



jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback