sliten

jobbat kväll två dagar i rad 14-22, alltså man märker verkligen hur mycket det sliter på en. det bästa man kan göra är att gå hem direkt och sova men det har jag inte gjort någon av dagarna. igår när jag kom från jobbet åkte jag först till chrille och sen åkte vi vidare till en fest i sörby där pontus & co var. kom hem kanske 01 eller 01.30, somnade direkt typ och vaknade 12. så skönt, har nästan sovit tolv timmar. behövdes kan jag ju säga, men fortfarande är jag totalt jävla dyngtrött. jaja, jag ska sova hemma inatt så jag får väl hoppas att jag kan sova länge då. men grejen är att jag har vant mig att alltid sova med pontus så jag sover dåligare när jag sover själv. jaja. ska jobba idag igen, men idag är jag ledsagare. vi ska äta kinamat! :) gottgott.
så jag jobbar från 14, slutar kanske 19 eller ngt. så det blir ju pengar iallafall + att jag älskar verkligen det jobbet.
helt underbart är det. men det beror ju såklart vem man får som "brukare".

jaaaaaaaaaja. skriver mer imorgon eller kanske ikväll! pöss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback