sjuk

igår kväll fick jag en sån jävla huvudvärk så det var sjukt. somnade halv nio, var helt slut.
vaknade upp med samma huvudvärk imorse så jag kunde verkligen inte jobba, jag ringde och sjukanmälde mig så det fixade sig ändå. har haft huvudvärk hela dagen nu också. den är så konstig, det liksom bultar i ögat och hela huvudet. svinont. har legat i sängen och sovit/vilat hela dagen, det har inte gett med sig än så jag antar att det inte kommer göra det till imorgon så jag sjukanmälde mig för imorgon med. jag får så dåligt samvete, har aldrig sjukanmält mig eller tackat nej till ett jobb förut. men nu är jag verkligen sjuk men jag sätter ju dom andra i skiten också. men det är ju bättre att jag är hemma och vilar upp mig än smittar ungdomarna där.. hoppas bara det löser sig med personalen och allt.




all that i am
all that i ever was
is here in your perfect eyes
they're all I can see

jag älskar dig min prins!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback