lägenheter

vi har hittat två lägenheter i perfekt läge och pris.
men när det gäller öbo så måste man ju ha fitthöga poäng för att kunna få en lägenhet och det har varken jag eller pontus. jag och mamma var iallafall på öbo idag och skrev över poäng på mig. jag trodde man fick slå ihop poängen om man var två som sökte men tydligen inte, det är den med högst poäng som får söka. skitdåligt.

den som ligger på 10e plats på lägenheterna har 1500 poäng och vi har inte ens i närheten av det.
tråkigt. men vi hittar nog någon annan fin lägenhet och vi får nog satsa på något annat än öbo känns det som.
det ska bli så kul och flytta ihop med min älskling.


Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas ni hittar en bra lägenhet :) lycka till


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback