jobb

jobbade i måndags. var det kanske jobbigaste arbetspasset någonsin. vill inte ens tänka på det.
ska jobba imorgon, men på ett annat jobb. där trivs jag toppenbra så det ska bli roligt. sen efter jobbet åker jag och älsklingen till min sommarstuga, det ska bli så roligt att mysa lite med lovisa, har inte träffat henne på över en vecka. sen åker vi in till stan igen på torsdag eftersom jag jobbar på fredag. jobbar lördag också tror jag men jag är ledig på måndag, sen nästa vecka jobbar jag alla dagar utom fredag, jobbar helgen också. men det ska nog gå bra :)

var på ekershallen förut och handlade lite popcorn sen när vi är på väg hem, är precis vid pontus så ska vi gå till videobiljarden och hyra film så kommer det VÄRLDENS SPÖREGN. det var fan det värsta regnet jag varit med om. det kom bara sådär också, utan förvarning. det brukar ju börja dugga lite, men inte här nej. det bara öste ner så vi fick springa i ren panik till videobiljarden. kanske sprang 20 meter och vi blev helt dyngsura. haha helt sjukt.

ska bada imorgon med jobbet så jag hoppas det blir fint väder!
ha det så bra allihopa.

(om en månad är jag SAMBOOOOOOO! ;D)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback