jag har hunnit med!

jag har hunnit med så jävla mycket saker idag alltså. är riktigt stolt över mig själv måste jag säga. har stressat lite men det var det värt. haha. först mötte jag min kära syster julia på järntorget 10.30 och vi beger oss till lager 157 (som till våran fasa är stängt och öppnar 12) så vi vandrar till rusta och kikar lite, hittade en skitsnygg sopborste som jag ska köpa! julia köpte en glass och vi gick vidare till stadium där jag handlade ett par gråa mjukisbyxor, behövde ett par nya kände jag. billiga och bra också. sen går vi tillbaka till lager och där inne får vi stressa för att hinna med bussen tillbaka till stan. väl därinne bytte jag pontus tröja till kalsonger, köpte två linnen till mig och julia köpte två t-shirtar. sen när vi kommer upp på stan igen tar vi nästa buss till tullängen för att hämta mitt schema för sommaren, sen stressar vi och tar bussen tillbaka upp på stan, där sätter vi oss och käkar. går och byter min klocka (FICK INGA JÄVLA PENGAR TILLBAKS) blir så förbannad. jag fick ett jävla tillgodokvitto, hatar alla sånadär jävla affärer. jaja. sen gick vi till guldfynd på krämaren där jag skulle byta min ring men dom hade ingen inne så jag fick gå till kompassen. men innan det så lämnade jag mitt betyg så jag ska få högre lön. sen bytte jag min ring så nu har jag den på fingret. fick byta hur många storlekar som helst för den var så stor. haha men nu sitter den här iaf :)

snart kommer pontus hem och då ska vi iväg och köpa lite dricka och tidningar inför bussresan till mariestad idag.

hörs när jag kmr hem. typ på söndag! :) puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback