huvudvärk

helt sanslöst vilken huvudvärk jag fick helt plötsligt.
är sjukt trött också, funderar på att lägga mig och vila. vore rätt skönt måste jag säga.
lämnade tillbaka mitt linne från ellos idag, är sjukt besviken på hur det var. inte alls som jag hade tänkt mig. tråkigt för annars hade det varit fint tycker jag. jag köpte inflyttningspresent till hannah och karl också. ska dit på fredag. vi hade egentligen tänkt stanna till på måndag men jag jobbade då så det blir till på söndag, iallafall för min del.

vi fick ett erbjudande på en lägenhet idag men ne kändes inte rätt helt enkelt. låg inte där pontus vill bo heller, haha den pajasen. plus att inflyttningsdatumet var om en månad och det känns lite tidigt.

ne nu ska jag vila som sagt.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback