helgen

helgen/slutet på förra veckan har spenderats i pontus sommarstuga i askersund och i sthlm.
i torsdags eftermiddag åkte vi till pontus sommarstuga, vi var så duktiga och klippte gräset och jag krattade bort kottar från deras gräsmatta, haha. sen till kvällsmat fick vi min favoritmat, pontus mammas biffar. alltså dom är så goda så man storknar, så jag var supernöjd, haha. dagen efter gick vi upp 07.00 (eller de två andra) för jag låg vaken sen 05.00 för att jag hade drömt och jag kunde inte somna om efter det. vi åt en brakfrukost och blev skjutsade till bussen, vi tog bussen hem, åkte hem och packade lite, sen gick till tågstationen och åkte till sthlm. när vi kom fram åkte vi till gurras moster, där vi möttes av gurra och ayla. sen lagade vi mat, kyckling och klyftpotatis. vi började förfesta och sen gick vi ut, jag var så jävla trött så jag satt och tryckte i ett hörn. klockan var ju två så jag hade varit uppe i 21 timmar i sträck. men det var roligt ändå. dagen efter chillade vi först. jag och ayla gick till ett bageri och köpte färskt bröd. så gott. och solen sken som tusan. sen efter frukosten satt vi och solade lite på balkongen. sen åkte vi hem och igår blev det fest igen för olle som fyller 20 på måndag, grattis :)

nu idag blir det ikea och inhandla lite nya saker till lägenheten. det ska bli roligt :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback