femton månader, den bästa tiden i mitt liv.

idag har jag och pontus varit tillsammans i femton månader.
tiden har gått så fort. det känns som att det var igår vi träffades. jag kommer fortfarande ihåg vad jag hade på mig, och vad du hade på dig. vilken parfym du hade på dig. vad du sa till mig. allt.
vi har upplevt så mycket tillsammans, och jag är glad att det fortfarande är du och jag. jag vet att jag kan vara jobbig och svartsjuk och allt sådant, men jag är så glad att du har stannat hos mig, att du fortfarande älskar mig.

jag älskar dig gränslöst mycket. jag kan inte tänka mig ett liv där inte du finns med. snart flyttar vi ihop, vi skrev på kontraktet idag. det känns så roligt, spännande, förväntansfullt.. jag vet att vi kommer greja det pontus. vi grejar allt :)

det jag vill säga är att jag älskar dig så in i nordens mycket. jag älskar dig mer och mer för varje dag som går och jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig och hur viktig du är för mig.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback