tiny dancer

jag är precis hemkommen från stan, har varit där med pontus och soss och strosat runt ett tag. jag köpte faktiskt ingenting till mig mer än mat. känner mig duktig. har dock tittat ut en mobil som jag ska köpa i mellandagarna (hoppas det är rea på den då) så där ryker några tusenlappar så jag måste spara lite nu.

jag tänkte strax åka hem till mamma och pappa för att mysa lite med lovisa och sen tänkte jag gå till soss och mysa med henne, svea, babsan och tommy om alla nu är hemma :)

vi har precis tvättat klart nu, herreminjävlar vad tvätt vi hade. vi har inte tvättar på säkert två veckor, hemskt men sant. så ska vi upp vid 9 imorgon och tvätta det sista. fyhuggarns.

laaaaater boys

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback