paradis

Jag är så sugen på en paradisask, det är så sjukt gott.
Idag har jag inte gjort något speciellt faktiskt, var på stan en stund med Pontus men jag köpte ingenting, jag är så duktig. Fikade bara på farbror melkers, laktritsmilkshake och en bulle sen gick vi hem igen och tittade premier league och åt pizza. Jag har inte ens fått någon present på min födelsedag, fick ju alla innan men ändå.
Imorse önskade jag att jag var liten och mamma, pappa, Julia och Lovisa kom in och sjöng "Ja må du leva" i mitt rum och gav mig presenter på sängen. Men någon gång måste man väl bli vuxen antar jag..
Men det är nog någonting jag alltid kommer sakna på min födelsedag.

Nu kommande vecka jobbar jag heldagar 8-17, lite halvjobbigt sisådär måste jag säga men jag är glad att jag är tillbaka på mitt gamla jobb igen!



Känner mig allmänt deppig och tråkig idag men så är det väl vissa dagar..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tja snygging!!! Det kändes konstigt när du inte var hemma på din födelsedag så vi kunde sjunga för dej!!! och ge PAKET men så är det när man flyttat hemifrån. Snyft!!!! Söt rynkig hund förresten, kände mej ungefär lika pigg. Puss på dej mitt älskade barn. Älskar dej till månen och tillbaks!
Mams

2007-12-17 @ 09:17:27

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback