nestea

Min stora last här i livet, förutom naturgodis är Nestea peach, finns det någonting godare?
Nej, verkligen inte.

Just nu sitter jag är på jobbet och lallar runt lite, har precis skrivit närvaroscheman och sådant och nu ska jag väl snart fortsätta med det. Jag behöver skriva en planering för 2008 och lite annat smått och gott.
Vi ska ha personalfest med jobbet imorgon så jag skulle behöva gå på stan sen och köpa en julklapp. Temat för julklappen är "guld eller silver" och ska ligga runt 50lappen, får se vad jag kan hitta på.
Just det ja, jag skulle ha med en sallad imorgon också, vi ska ha knytis eller vad det kallas. Usch det är så kallt inne på vårat kontor, jag tror jag kommer få köldskador snart.





image63

såhär trött var jag imorse när jag klev ur sängen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad seg du är med och skriva på bloggen. Skriv mer och oftare så jag har något att låsa. Puss love you, you know!! Mamsen

2007-12-19 @ 08:29:17

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback