nej nu får det vara nog

Nej nu ska jag börja skriva lite mer igen, har inte haft någonting att skriva om.
Har ju haft urinvägsinfektion för någon vecka sen och idag kom den tillbaks så nu äter jag en ny penicilinkur, hoppas det hjälper den här gången. Jag börjar nästan tro att jag har fått kronisk urinvägsinfektion, inte roligt..

Jag är kissnödig precis hela tiden också, inte alltför kul och imorse började jag störtböla när jag kissade för det gjorde så ont, WEY kul kul kul.. Eller?

På söndag fyller jag år, glöm inte att gratta moi.
Puss alla





Jag älskar dig Sossi

Kommentarer
Postat av: P

Bara jag som skrattar?

2007-12-12 @ 19:34:45
Postat av: cissi

men ditt lilla vider, vänta tills du kommer hem efter fotbollsträningen så ska jag dropkicka dig i ansiktet ;) vad skulle det vara som var kul elleeeh? töntpontus


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback