lugna favoriter

Imorse när jag duschade skulle jag sträcka mig efter schampot men till min stora förvåning var inte schampoflaskan där(?) så jag fick tvätta håret med BARA hårinpackning, nu kommer mitt hår vara fetare än det var innan säkert, men iallafall så ringde jag till Pontus och frågade vart han hade gjort av schampoflaskan och han sa att han inte hade rört den, så antingen var jag totalt jävla stendöd imorse som inte såg schampot eller så har vi ett spöke i våran lägenhet som går runt och gömmer saker, eller så har vi en Pontus som vägrar erkänna att han har rört schampoflaskan, vad tror ni? Jag gissar på det sista alternativet!

Just nu sitter jag på jobbet, ska strax tina upp lite fiskpinnar som vi ska äta och sen göra lite pulvermos, lyxmat dom får här ;) haha.

Det står en paradisask bredvid mig som bara väntar på att jag ska ta en liten bit men jag har varit så duktig och inte tagit en enda, kanske för det bara är äckliga kvar men ändå? haha

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback