julbord x2

Igår var jag på Strömpis på julbord med jobbet (hela boendestöd och fritid inom Örebro kommun). Jag måste säga att det var sjukt god mat och jättemycket att välja på, över förväntan! Idag ska jag på julbord på Stadsträdgården med Pontus jobb S-line som ligger i Hallsberg, jag kommer verkligen hinna tröttna på julmaten innan självaste julafton men det ska bli roligt att träffa alla Pontus omtalade arbetskamrater och se vilka de är för typer, haha.

Imorgon kommer tjocka släkten hit och fikar, sen åker vi vidare till mor och far min och där blir det mat och massa godsaker (och MASSA PAKET!) skoj skoj. Nej nu måste vi åka.

Hajdooooooooo

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback