ingen rubrik

Hej mamma!
(Min kära mamma läser min blogg varje dag, säkert minst 5 ggr, ellerhur mamma?)

Just nu sitter jag här på jobbet och skriver lite olika saker. Det är roligt att få göra lite administrativa saker också istället för att BARA vara inne i själva verksamheten eller hur man ska säga.
Vi hade julavslutning igår med jobbet och bytte julklappar. Jag fick en merci-ask och två dubbelnougat. Gottgott!

Sen kom jag hem till min kära svärmor som trodde jag fyllde tjugo för det första och trodde Pontus skämtade med henne när han sa att jag bara fyllde nitton, haha. Jag fick ett kuvert, sen när jag öppnade var det ett kort så stod det "Köp något fint i London åt dig" med en 50-euro lapp. Pontus höll på och dö av skratt när jag öppnade det eftersom dom har pund i England och inte euro. Herregud, det var en rolig kväll måste jag säga.

Ikväll ska jag BARA ta det lugnt, har planer på att när jag slutar klockan 16.30 ska jag gå direkt hem eller förbi ekershallen och köpa naturgodis sen ska jag inte röra mig utanför min säng på hela kvällen (förutom toalettbesök, mat och tandborstning) det skulle vara ruggigt skönt!

Allt för mig, heeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Hannah

Saknar dig. Helt otroligt..

2007-12-20 @ 00:46:44

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback