förvirrad?

Jotack, det är bara förnamnet.
Jag har varit orolig i någon månad om att jag inte har fått fakturan från H&M så idag ringde jag äntligen till H&M för att få klarhet i det där, då visar det sig att jag inte ens handlade med faktura utan att jag hade betalat med mitt kort istället. Ibland undrar man ju om allt står rätt till i mitt huvud. Känns som jag är förvirrad mest hela tiden.

Jag slog nyss in första julklappen i år. Lovisas Astrid Lindgrens lotto.
Det är så skönt att jag har köpt klart alla julklappar snart, har bara några kvar.
Jag har köpt en till pappa, tre till Pontus, två till Lovisa och nu har jag bara en kvar till pappa, en till mamma, en till Julia och en kvar till Pontus troligtvis. Gud så skönt :)

Imorgon kommer bli bästa dagen på länge.
Jag längtar något grymt men jag har nog inte förstått det än.
Det är likadant varje år, det är dagen man ska på Lars Winnerbäck man verkligen fattar att det är så.
LARS WINNERBÄCK ♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

Varför får jag bara en julklapp???????
Jag vill ha flera!!!! Pösssssssss

2007-12-04 @ 12:44:29

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback