dan före dopparedan

ja kan ni tänka er att det redan är julafton imorgon? jag kan inte.
jag har verkligen ingen julkänsla alls. det spelar ingen roll att jag har gjort julkort, slagit in julklapparna, gått på stan i julstressen, lyssnat på julmusik 100 ggr om, klätt granen och massor med annat. det som får mig i riktig julstämning är att vara hemma idag på kvällen och klä granen hos mamma och pappa och sen ha uppesittarkvällen med bingolotto, men något sånt blir det inte för mig för jag jobbar ända till 22.00 ikväll. dumt att jag sa att jag kunde jobba. plus den riktiga stora julkänslan är ju när det ligger snö på marken eller snöar. men icke sa nicke.. 

jag hoppas att jag hinner få mer julkänsla under dagen idag.

image64

Kommentarer
Postat av: Anna

ingen julkänsla här heller, tkr den försvinner mer o mer för varje år :S haha häftig design förresten!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback