dagen efter julafton

god jul allihopa! orkade inte blogga igår när jag kom hem så det fick bli idag istället.
fick jättemycket julklappar igår och jag är supernöjd!

idag ska jag förbi sandra och lämna mina julklappar till henne, det blev två filmer och sen en geishaask typ. sen vill jag åka till siba och köpa min mobil som jag har tittat ut men pappa lät inte speciellt sugen på det så vi får se, för jag orkar inte åka buss dit själv och sen tillbaka.

senare ska jag också hem till mamma och pappa för att mysa lite granna, och så det bästa på hela dagen, min älskling kommer hem, han har varit borta från mig i 3 dagar nu snart! och imorgon åker vi till london. kunde inte bli bättre, tänk att få åka till det land/till den staden jag helst av allt ville åka till (och jag fick det i födelsedagspresent/julklapp av pontus, är han inte underbar) och så får jag åka med pontus också. längtar som en tok!

nej nu ska jag göra mig iordning lite och tjata på pappa! haha :)
PUSS



jag har verkligen världens bästa pappa! han ville följa med mig och köpa mobilen även fast jag vet att han hatar julrean när det är så mycket folk.. du är bäst pappa.
LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Anna

jaaa han är så söt, det är min syster Linas:D! God jul på dig också Cissi i efterskott, hoppas du hade en toppendag och att ni har det jättekul i London!!!! :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback