sju kilo

min kära chef ringde förut och medelade mig att jag har jobb HELA september, så de dagarna jag inte hade jobb fick jag jobb på då + att jag har jobb de flesta helgerna också. hur bra som helst. behövs i dessa dagar så att säga. sitter på jobbet nu, hunnit städa lite och sånt, snart kommer ungdomarna hit och då blir det full fart i huset.. käkade pizza förut, visserligen kebabpizza med sallad. men förlåt fader för att jag har syndat. haha. nu ska jag inte äta någon mer skräpmat, nu jävlar ska jag ta det här seriöst. ni ska få följa mig hur det går, min 7 kilos kamp.
nu katrin schulman, nu bantar vi tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fasiken, jag skulle också börja gå "on a diet" haha. Sommaren gör en inte gott :/ Peppa mig Cissi!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback