saosin - voices

sliten sliten sliten. yes det är man.
idag var jag på stan innan jobbet istället, från 11-14. fick med mig en jättefin lång tjocktröja med en stor döskalle på från carlings, supernöjd och sen ett par stövlar till vintern. hann också gå förbi banken så jag fixade att jag sparar pengar på mitt sparkonto och sen så har jag börjat pensionsspara, lika bra att vara  tidigt ute så man kan leva lyxliv där jag är en gammal pensionär. då blir det resor, resor, resor! då kan man snacka om att leva livet. haha. börjar klockan 13.00 imorgon, och slutar klockan 17 as usual. sen blir det mariestad hela helgen.

ne nu ska jag sova är superdupertrött, ska bara titta på lite tv först.
PYSS!


älskar min ponny!
du gör mig så lycklig.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback