regina spektor - samson

som vanligt så blir ens favoritlåt känd och spelas sönder på radio, men äsch jag tycker fortfarande om den så det är bra det. har inte skrivit på länge. är helt slutkörd. känns som om jag inte har sovit på flera år, har jobbat hela sommaren sen jag kom hem från kroatien och det var en vecka efter studenten. men nu ska det bli skönt med lite semester, mamma & pappa jobbar ju och lovisa & julia går i skolan så jag blir helt själv här hemma. hur skönt som helst.

är barnvakt åt lovisa hela långa dagen idag. vi ska nog åka och fika med våran kära kusin alida om hon vaknar någon gång. sen får vi se vad vi hittar på. sen ikväll blir det antagligen fest, en i pontus gamla klass som har inflyttningsfest. är inte helt supertaggad men jag hinner nog bli det, brukar bli så.

ne nu ska jag kila ner och börja göra iordning käk.

puss!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback