om du lämnade mig nu

image35


det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu.

han gör det igen och igen och igen. lars winnerbäck. den bästa av dom bästa.
finns inte ens ord för det. han har varit min idol i snart 11 år.
11 år, det är ruggigt mycket. jag kommer ihåg första gången jag hörde han,
det var i bilen på väg till lovisa på sjukhuset när hon var nyfödd.
någon gång nov/dec 96. sen dess har jag alltid ALLTID
tyckt att han är världsbäst. i år blir 5e året i rad jag ser honom.
jag har inte tröttnat hittills och jag tror aldrig att jag kommer tröttna.
han är och förblir den största inom musiken som jag vet :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback