nycklar

WOHOW vi har fått våra nycklar till lägenheten idag, hur roligt som helst. var där förut och tittade, var inte alls som jag trodde, trodde att det var i vardagsrummet var det ljusgult med en fondvägg som var grön. helt okej tapet. det är bara sovrummet som är EXAKT likadan tapet som jag har i mitt rum hemma, inte så värst kul, en mörkröd/vinröd, men det blir ju vad man gör det till så det blir nog bra och det bästa av allt var att vi fick tapetsera om i köket. badrummet var mycket större än vi mindes att det var och så hade vi två stora garderobsutrymmen, svinbra. är hur nöjd som helst! :)

så vi kan börja flytta nu när vi vill, längtar som tusan.
älsklingen ska bjuda mig på bio idag också!

ni kommer få följa mig i min kamp sen, men jag kommer inte kunna skriva på ett tag för vårat internet har inte kommit än till lägenheten..

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback