nu skiter jag i det här

med låtar som rubrik.
skriver då och då ifall jag tycker om någon låt istället. roligare att komma på egna rubriker. kom hem från mariestad igår. gick lite på stan med älsklingen och han bjöd mig på mat. världens bästa! sen åkte vi ut till ikea och köpte köksbord + stolar, hylla, lampor och massa mer. bestämde även vilken soffa vi ska köpa nästa månad. ska iväg till rusta idag och köpa micro, dammsugare, kaffekokare och lite smått. roligt att känna att det verkligen börjar närma sig. bara 5 dagar kvar till vi flyttar. börjar faktiskt bli nervös. hur ska jag klara mig utan min familj? inte för att jag flyttar till någon annan stad så jag kan ju träffa dom när jag vill. men ändå. blir en stor omställning ju. men det allra bästa är ju att få bo ihop med pontus, såååååå som jag har längtat.

ne nu blir det stan och sen jobbet!

Kommentarer
Postat av: Joline

Vad kul för dig cissi! :)

2007-08-27 @ 16:55:35

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback