lediga vecka

jaha min lediga vecka blev inte så ledig ändå.
dom ringde från sveaskolan och ville ha mig där hela veckan, min enda lediga vecka på heeela sommarlovet. men jag tackade ja, snäll som jag är. haha ne men man behöver ju varenda jävla krona nu när vi flyttar snart. plus att jag får jobba med hannah! och så får jag vara med lovisa hela dagarna. imorse när jag kom blev det lite konstigt för henne för hon är ju inte van att jag jobbar där, jag kommer ju bara dit när jag hämtar henne så hon trodde vi skulle åka hem. men sen gick det bra, på slutet blev hon så trött så hon somnade i mitt knä. haha :)

ne nu ska jag möta älsklis vid tågstationen sen bär det iväg hemåt där jag vill ha en riktig brakmiddag och mysa med min familj.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback