lars winnerbäck - timglas

11 dagar kvar, kan ni tänka er? 11 dagar kvar till jag blir sambo! wihow.
längtar som en tok. tänk att äntligen få bo tillsammans. bara du och jag älskling. det kommer bli helt underbart! var ledig igår, tog en långpromenad och käkade med ayla, sen lagade jag, pontus, gurra och ayla godaste maten. färskpasta med kycklingsås, MUMS! skulle egentligen har varit ledig för jag hade inte fått något mer jobb men så ringde min chef och sa att jag har jobb två veckor framåt: mån-tors 14-17 & fre 13-17. inte så många timmar iofs men det är bättre än ingenting. så jag ska vara assistent åt en ungdom på fritidstiden, kommer bli roligt. trivs jättebra där också så det blir toppen.

skulle ha varit med soss idag men det hinns inte med det heller, för direkt efter jobbet ska jag till min kära kusin som fyller 18 idag och fira honom! GRATTIS ELIAS :) men vi hinner kanske ses framåt kvällen. det visar sig.

herregud, jag är fortfarande helt slut. vet inte vad det är med mig. känns verkligen som om jag inte har sovit på flera dygn. men men det går väl över förr eller senare, höhö. ne nu ska jag klä på mig och fixa lite innan jag åker iväg till jobbet!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback