lars winnerbäck - för dig

image34

jag sitter och ler för mig själv och tänker på början av vårat förhållande. efter några månader trodde jag inte att man kunde älska någon mer än vad jag gjorde då. men jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! jag har verkligen en sån underbar pojkvän. jag älskar dig rakt igenom. jag älskar allt med dig. allt, allt, allt. du får mig att känna mig behövd och älskad, och vacker även fast jag inte själv tycker det. du är verkligen en underbar person pontus och jag önskar att alla kunde få känna den kärlek jag känner till dig. du är den bästa killen jag någonsin har träffat och jag vill tillbringa varenda sekund av mitt liv med dig.


du är resan som jag velat ska ta fart
du är gåtan som jag aldrig löser klart
du är början på nåt nytt och nånting underbart
för mig, för mig, för mig

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback