längesen

ja det var ett tag sen jag skrev. går alltid i perioder när jag skriver i min blogg.
sitter på jobbet nu, började 8.30 och jag jobba ända till 21.00. det betyder alltså att jag ska jobba 12,5 timme. gött kött. aja det är pengar iallafall. man får tänka så. nu behöver jag verkligen varenda liten krona till vi ska flytta eftersom jag inte har fått något jobb ännu. är ju fortfarande bara timvikare. det jobbigaste är att aldrig veta hur mycket man får ut i månaden. visst klarar jag mig på de pengarna jag har nu. men kanske inte så länge till.

jaja, ska träffa soss idag iallafall, får se om vi kanske ska gå på bio. skulle ju vara rätt kul, vill se både "evan den allsmäktige" och "ciao bella". imorgon kanske det blir hampetorp en sväng, skulle behöva övningsköra lite så jag håller det uppe nu och inte glömmer bort allt. nu jävlar ska jag fan satsa på och ta det där jävla körkortet!!

jobbar söndag 8-14.30, men sen är jag ledig heeeeeela v. 32 ska bli så skönt. eller ledig och ledig, är barnvakt åt lovisa torsdag och fredag. men det kan man räkna som ledig för det är bara att mysa lite eller gå på stan eller något. hon blir glad vad som, haha.

ne nu ska jag hjälpa till med maten och duka lite osv.
hajdooo

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback