eva cassidy - imagine

äntligen äntligen äntligen helg. har nog aldrig längtat så mycket efter helg. vilken dag, är helt slutkörd. ska bara vara hemma och sova sönder. ska bli så skönt! har ätit kräftor nyss med mor och far min. klämde säkert i mig 100 st, så sjukt gott men så jävla jobbigt att skala. tappar ju lusten och äta efter typ en kräfta, mina händer är helt trasiga, haha. har ont i hela kroppen, nacken och ryggen. sen har jag fått urinvägsinfektion IGEN. så nu käkar jag penicillin igen. gött. man kan få kronsisk urinvägsinfektion så jag hoppas verkligen inte att jag har fått det. men jag har haft urinvägsinfektion två ggr på 1½ månad. vet inte hur jag lyckas..

ne nu ska jag ner och mysa lite med lovisa!
puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback